Bedrijfsmissie

Wat is de visie van ELAB electronic systems?

Als een potentiele klant een technisch probleem heeft trachten deze klant binnen te halen door een haalbare oplossing voor zijn probleem te bedenken, waarbij een langdurige relatie voorop staat. Voordeel daarvan kan zijn dat ook de volgende problemen van die klant of zijn relaties binnen het bedrijf worden neergezet om te worden opgelost. Dit betekent kansen voor nieuwe omzet/winst, maar ook werkzaamheden op langere termijn voor onderhoud en reparatie enz.

Wat is de missie van ELAB electronic systems?

Ons adviesbureau moet bekend staan als een onderneming die uitgaat van een persoonlijke aanpak, in staat om de eisen en wensen die u als gebruiker opstelt naar het gewenste systeem te vertalen dat in de praktijk ook werkt. Door goed te luisteren naar onze klant en zo nauw mogelijk samen te werken willen wij komen tot een verantwoorde aanpak van problemen of ontwikkeling van een plan van aanpak. Door een directe koppeling tussen de ontwerp en installatie afdeling is een economisch eindresultaat binnen bereik.

Welke zijn de waarden die uw belangrijk vindt binnen ELAB electronic systems?

Prettige/informele contacten met de gebruikers en opdrachtgevers. Hierdoor ontwikkelen van langdurige samenwerkingsverbanden.Vindt u dat uw bedrijf ook een sociale verantwoording heeft naar de samenleving?Ja, welk bedrijf dan ook vormt binnen de samenleving een instituut waar omzet/winst gegenereerd wordt. Deze geldstroom geeft een weer voeding aan de geldstromen van een samenleving, zoals belastingen, uitbesteden van werkzaamheden aan andere bedrijven, salarisbetalingen aan medewerkers en directies. Deze creeren vervolgens weer geldstromen in de prive sfeer, waar weer andere bedrijven van kunnen bestaan enz.

Welke zijn de producten en services van ELAB electronic systems?

Telecommunicatieproducten, bestaand uit draadgebonden en draadloze oplossingen, denk daarbij uit netwerken, mobile en handheld radio’s, maar ook het ontwikkelen van speciale producten om m.b.v. marktbeschikbare apparatuur te komen tot het speciale systeem dat de klant wil. Om geleverde systemen en apparatuur zo lang mogelijk te laten functioneren is een eigen service dienst beschikbaar.

Hoe belangrijk is CRM voor ELAB electronic systems?

Heel belangrijk, door updaten van contacten met klanten in het CRM systeem kan iedereen binnen de organisatie kennis nemen van de gang van zaken rond de lopende projecten.

Wat zijn de competenties van ELAB electronic systems?

Aanpassingsvermogen, inleving in de vragen binnen de organisatie van de opdrachtgever, binnen het vakgebied van ons bedrijf.Vakmanschap, Nauwkeurigheid, goed documentatie beleid.

Welke competenties zijn heel belangrijk binnen uw personeelbeleid?

Aanpassingsvermogen, snel kunnen schakelen tussen vraag vanuit klanten naar beschikbare middelen en mogelijkheden. Vakmanschap en goede omgangsvormen zijn vanzelfsprekend. Actie vanuit personeel inzake het volgen van cursussen is heel belangrijk. Verantwoordelijkheid om te komen tot een goed eindresultaat.Goed kunnen overleggen en samenwerken met personeel, collega’s en klanten.

Welke eisen stelt uw aan werkethos en werkattitude?

Medewerkers moeten doordrenkt zijn van de wil tot werken, waarbij een goede motivatie heel belangrijk is, ook als de uit te voeren werkzaamheden niet ‘leuk’ zijn, maar toch noodzakelijk voor het eindproduct. Initiatief nemen op tot de juiste oplossingen te komen, waarbij steeds de klant/opdrachtgever voorop staat. Een tevreden klant is vaak een gratis ambassadeur en zal in zijn/haar netwerk praten over de contacten en resultaten, waardoor de zg mond op mond reclame zijn werk kan doen. Iedere medewerker binnen het bedrijf moet daarvan doordrongen zijn.

Maakt u gebruik van incentives in uw beloningsysteem?

Nee. Wij ‘scoren’ niet op basis van gehaalde target’s, zijn geen dozenschuivers. We richten ons op goed werkende klantoplossingen en een langdurige relatie met tevreden eindgebruikers.